καλημερα.η βλαβη λυθηκε.η τηλεοραση παιζει τελεια.το προβλημα ηταν στο πυκνωτη μετα τη γεφυρα ο πυκνωτης ειχε χασει την χωρητικοτητα του.την αλλαξα και δουλεψε μια χαρα.ευχαριστω παρα πολυ φιλε ezizu.