Το πλυντήριο δείχνει να λειτουργεί κανονικά.
Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω και τον αντιπαρασιτικό πυκνωτή, γιατί άλλη μια φορά μου έριξε ασφάλεια, ενώ ήταν εκτός λειτουργίας.
Φίλε conman χίλια ευχαριστώ για την καθοριστική βοήθειά σου. Αν σε φέρει ο δρόμος σου προς Πειραιά ....κερνάω μπύρες!!!!!
![]()




Απάντηση με παράθεση