οχι φιλε δεν βλεπω σωστες τασεις αλλα δεν μπορω να βρω τι εχει καψει.εχω αλλαξει ενα τρανιστορ που ειχε καει αλλλα τιποτα παλι.
οχι φιλε δεν βλεπω σωστες τασεις αλλα δεν μπορω να βρω τι εχει καψει.εχω αλλαξει ενα τρανιστορ που ειχε καει αλλλα τιποτα παλι.