τελικα το προβλημα της tv εγινε. ηταν το ι603 τσοκ.για την ιστορια τωρα,πρωτα αλλαξα ενα ιδιο τσοκ απο ενα σασι που ειχα και δεν εγινε.τελικα εβαλα ενα αλλο τσοκ και συνηλθε!ευχαριστω τα παιδια του forum για την βοηθεια [louis7-ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ].