Ο ασθενής έζησε τελικά....
Διαρροή καμία, βίδες δεν περίσεψαν (έβαλα και άλλες 8 ), με τα αμορτισέρ κανένα πρόβλημα (μάλλον αυτά είναι τελικά) και ο θόρυβος που έκανε στο στίψιμο εξαφανήστηκε.
Ο ασθενής έζησε τελικά....
Διαρροή καμία, βίδες δεν περίσεψαν (έβαλα και άλλες 8 ), με τα αμορτισέρ κανένα πρόβλημα (μάλλον αυτά είναι τελικά) και ο θόρυβος που έκανε στο στίψιμο εξαφανήστηκε.