Δεν μου αρέσει να χαρακτηρίζω ανθρώπους και κείμενα.
Τι διαβάζω όμως εγώ εν ολίγοις :
Μία tv samsung προσπαθώντας να ανοίξει κάνει "τακ τακ τακ" και οι τάσεις γονατίζουν.Βρέθηκε ένας χαλασμένος πυκνωτής και προτρέπεται να αλλαχθεί και να ελεχθούν τυχόν προβληματικοί τριγύρω του.Αν γίνουν τα παραπάνω και δεν δουλέψει τότε φταίει η eeprom.
Παρόλη την θαρραλέα και αξιέπαινη προσπάθεια κάποιων να επισκευάσουν ηλεκτρονικές συσκευές και ακόμη περισσότερο αυτών που θέλουν να βοηθήσουν,γνωρίζουμε ότι το χειρότερο πράγμα σε επισκευή είναι ο αποπροσανατολισμός.
Η περίπτωση αυτή δεν είναι η μοναδική και με αφορμή την ελευθερία της έκφρασης ζεί και βασιλεύει εδώ μέσα.
Με απλά λόγια εγώ ο αναγνώστης παίρνω το εξής μήνυμα :
Δεν παίρνει μπρός το αυτοκίνητο..........κοίτα μίζα,μπαταρία και αν όχι φταίει ο εγκέφαλος.
Με δεδομένη την δυσκολία (η οποία γίνεται και αδύνατη) της επισκευής μέσω τηλεφώνου και μηνυμάτων θα πρέπει τουλάχιστον τα γραφόμενα σε κάποια νήματα να στέκουν αξιοπρεπώς.
Η επισκευή μιάς τηλεόρασης έχει συγκεκριμένα βήματα τα οποία δεν είναι μυστικά.
Ουσιαστικά για να βοηθήσει κανείς αν μη τι άλλο θα πρέπει να έχει κάποιες απαραίτητες πληροφορίες και μετά με επιφύλαξη οδηγεί αυτόν που ρωτά με ασφάλεια προς την "ενδεχόμενη λύση".
Ξέρω,κούρασα αλλά αυτός είναι και ο λόγος που δεν πολυσυμμετέχω εδώ.
Είχα κάνει μιά πρόταση κάποτε να χωριστούν οι επαγγελματίες με τους υπόλοιπους αλλά "τα άκουσα",κι έτσι παρακολούθώ από απόσταση.
Καλησπέρα.