Καλημερα και καλη εβδομαδα.Θα κανω μια βολτα σημερα απ γνωστους μου με ειδη κλιματισμου και οποιον αλλο βρω στον δρομο μου και θα δω τι θα κανω τελικα.Εχω μηχανημα πληρωσης FREON της DIAVIA.Σ'ευχαριστω πολυ για ολες τις πληροφοριες.