δσυστηχώς φίλε μου δεν ήταν τόσο εύκολο σαν το δικο μου,αυτό είχε 4 τρανζιστορ ,2 μετασχηματιστές κατι ρυθμηστές τάσης και διάφορα άλλα. Επίσης και μια πλακέτα αναμεσα στους μεταχηματιστές όπου δε καταφερα να βρω τι είναι, μάλλον δείχνουν για οπτοζευτκες, μαλλον. Δε καταφερα να βρω τι είναι οπότε έγινε ανταλακκτικά! Να ΄σαι καλά