Κι εγώ λέω ότι μάλλον θέλει άλλαγμα.
Μέτρησα την τάση δίνει 220 στιςεπαφές απλά ζεσταίνετε πολύ γρήγορα η αντίσταση.
Όταν το κρύωνα με τοπιστολακι δούλευε κανονικά.
Κι εγώ λέω ότι μάλλον θέλει άλλαγμα.
Μέτρησα την τάση δίνει 220 στιςεπαφές απλά ζεσταίνετε πολύ γρήγορα η αντίσταση.
Όταν το κρύωνα με τοπιστολακι δούλευε κανονικά.
Καλά ρε Γιώργο ... μας έλεγες για "μυστήρια " λαμάκια και αντιστάσεις ... και έλεγα τι είναι αυτά !! πάλι καλά που μας το θύμισε ο Ανδρέας ...
Θερμικό λέγετε και είναι εξάρτημα που μπαίνει δίπλα στο μοτέρ του ψυγείου μαζί με ένα ρελέ .
Το θερμικό είναι ένα είδος ασφάλειας που λειτουργεί με αντίσταση + διμεταλλικό έλασμα . Και ο σκοπός του είναι όταν βρει ζόρια το μοτέρ του ψυγείου συνήθως από αρπαγμένο τύλιγμα ... ή συνήθως από αστοχία εκκίνησης του .
Ζεσταίνεται πρώτα η αντίσταση που κρύβεται πίσω (και κοντά) από το διμεταλλικό έλασμα (λόγω αυξημένης έντασης ρεύματος στα τυλίγματα του μοτέρ σε περίπτωση αστοχίας ... κοκκινίζει) και στην συνέχεια αποκόπτει το ρεύμα στιγμιαία με το διμεταλλικό έλασμα έως ότου αυτό κρυώσει .
Ίσως να έχει πρόβλημα και το μοτέρ ... αλλά υπάρχουν και σπάνιες περιπτώσεις που είναι εντάξει το μοτέρ (τύλιγμα) . και απλά "κουράστηκε" το θερμικό και βγήκε στην σύνταξη .
Το νέο θερμικό που θα βάλεις πρέπει να είναι το ίδιο και αντίστοιχο και όχι ότι σου δώσουν . έχει νούμερα επάνω στο θερμικό .
Χωρίζονται σε κατηγορίες ανάλογα τους ίππους του μοτέρ π.χ. 1/8 του ίππου μοτέρ ... βάζουμε επίσης 1/8 θερμικό ... αν είναι 1/6 ...του ίππου επίσης 1/6 θερμικό κτλ.
Αν παρόλο που θα αλλάξεις το νέο θερμικό και το δοκιμάσεις και σου κάνει πάλι τα ίδια ... φώναξε και κανέναν παπά ...
Σωστή παρατήρηση στο #2 ... για ...Αν το εχεις σε μια αποθηκη που "βραζει"το ιδιο προβλημα θα εχεις!!
θα επηρέαζε και αυτό.
Αν και με την αλλαγή του νέου και σωστού θερμικού κάνει τα ίδια . σαν τελευταία εξέταση βάζουμε αμπεροτσιμπίδα και μετράμε τα αμπέρ που "τινάζει " το μοτέρ (εκτός στην εκκίνηση) και στην κανονική λειτουργία αν δεν υπερβαίνει τα αμπέρ που αναγράφει πάνω στο μοτέρ . Αν π.χ. λέει 0,9 αμπέρ πρέπει να δείχνει εκεί ακριβώς. Ούτε 1 αμπέρ ούτε 1,1 και πάνω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 03-05-13 στις 16:08
Τα PRINCESS συνηθως εχουν ενα μαυρο πυκνωτη αριστερα του μοτερ,
αυτος χαλαει και κανει τετοια προβληματα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη konman : 04-05-13 στις 01:33