Παράθεση Αρχικό μήνυμα από DIATHERM Εμφάνιση μηνυμάτων
Πηρα τηλ μια εταιρια η οποιια κανει ανακτηση δεδομενον (tic tac) και ζητανε ενα καρο λεφτα!!
πρωτη φορα ακουσα οτι για ανακτηση δεδομενων χρειαζεσαι απο 200-800ευρω για ενα σκληρο δισκο που δεν κανει ουτε 50 ευρω
αλλα ενταξει στην ΕΛΛΑΔΑΡΑ ζουμε!!!
υπαρχει κανενα προγραμμα η κατι αλλο που θα μπορεσω να κανω κατι...??
πριν φαει σουτ...
Άπαξ και έπεσε κάτω κλαψ'τον
Την tic tac την γνωρίζω όπως και άλλες που έτυχε,τα λεφτά είναι ένα κάρο γιατί όταν από εταιρία έχουν μέσα αρχεία που διαχειρίζονται τριχιλιαρα και δεκαχιλιαρα ή περιέχουν προγράμματα αξίας η σημαντική data base απο sql server και προγράμματα μισθοδοσίας, τότε δε νομίζω να τις πειράζει τα 800€.
Αυτές οι εταιρίες διαθέτουν ειδικούς θαλάμους χωρίς σωματίδια που καταστρέφουν την επιφάνεια του δίσκου και μπορούν να κάνουν κομμάτια τα δισκία και να τα βάλουν σε άλλο σασί δίσκου (στην ουσία φτιάχνουν έναν καινούργιο δίσκο από τα κομματια σου)αλλά αν έχει ξύσει η βελόνα την επιφάνεια από το πέσιμο τελείωσαν όλα.