Για αντλια ρωτα στην ΕΨΕΜ εχουν κατι φθηνες κινεζικες http://www.epsem.gr/contactus.htm
Οσο για τις "κινεζικες" η δικια μου κραταει ακομα μετα απο 5+ χρωνια
Για αντλια ρωτα στην ΕΨΕΜ εχουν κατι φθηνες κινεζικες http://www.epsem.gr/contactus.htm
Οσο για τις "κινεζικες" η δικια μου κραταει ακομα μετα απο 5+ χρωνια
Δημητρη συνονοματε μαστροχαλαστη.Α.για να βαλεις νεου τυπου ψυκτικο υγρο πρεπει να αλλαξεις τα λαδια γιατι ειναι ασυμβατα..Β.Το κομπρεσερακι που εβαλες ειναι απο μηχανημα μεγαλυτερης ισχυος.Αρα λεω θα εχεις προβλημα με την αποδοση του.Εδω δεν ισχυει οτι βαζω μεγαλο μοτερ και το εργαλειο τρεχει περισσοτερο!!!Γ.η φθηνοτερη αντλια ειναι το μοτερακι του οικιακου που ειναι πεταμενο καπου εκει κοντα σου η στην καροτσα του γυφτου.Τον σταματας το ξυλωνρεις του δινεις και ενα ταληρο και βουαλα που λεν στο χωριο μου.Υποκαταστατου του 22 εχει ο Σολδατος και πουλαει και με το κιλο αν εχεις φιαλη.οτι θες στελνεις πμ!!!!!
Αλλος για καμπινκ??
Οπα ειναι μεγαλητερο το κομπρεσερ??? Αυτο δεν το τσεκαρα. αν ειναι όντως μεγαλυτερο τωτε δεν παιζει να κανεις δουλεια.
και πετεντα στην πατεντα η δουλεια μεγαλωνεεεε.....
καταρχην πες τον τυπο του κλιματιστικου μηπως βρουμε κανενα σχεδιο... toshiba ειναι..?
το οτι ειναι μεγαλυτερος ο συμπιεστης αυτο δεν παει να πει οτι σωθηκες!! (ωπος σου ειπε και ο Αρης)
μπορει να εχεις προβληματα μπορει και οχι....
αναλογα με το εκτοπισμα του συμπιεστη υπολογιζει και ο κατασκευαστης το μηκος του τριχοειδη το μηκος του συμπικνωτη και παει λεγοντας...
γνωριζεις πιστευω οτι το κλιματιστικο για να του βαλεις φρεον πρπεει να ειναι στην ψυξη..
μετα πως κρατας το κλιματιστικο σε λειτουργεια στην ψυξη??
μετα, περα οτι επρεπε να ειχες αλλαξει λαδια στον συμπεστη...
για να αλλαξεις φρεον θελει αρκετα λεπτα κενο , κενο ειπες δεν εκανες εξαερωση να φυγει εστω καποιος αερας πες απο την βαλβιδα εκανες...?
το 407 δουλευει απο 65-75 psi χαμιλη πιεση
9αρι κλιματιστικο γεμιζει με φρεον απο 880 gr μερχι και 1 κιλο και κατι...
http://www.areacooling.co.uk/product...tachi/sd145cv/
Ιδου και τα χαρακτιριστικα του νεου!!!
Αλλος για καμπινκ??
Οντος ο SD 145CV είναι από TOSHIBA και το μηκος του τριχωειδους του ηταν πολύ μεγαλυτερο απ αυτό που προσπαθω να επισκευασω.
( κοιτα Φωτο) Αρα εδώ την πατησα… !!! Ας ευχηθουμε λογω αυτου να μην εχω χοντρο προβλημα., αν και ο aris το ξεκαθαρισε ότι είναι τζιφος η δουλεια…. Το κομπρεσερ αυτό είναι μεγαλυτερο και σε ογκο και σε βαρος και μαλιστα επειδη δεν καθοτανε καλα αναγκαστηκα να του λιμαρω τα τρια ποδαρικα για να κατσει σωστα επανω στα αντικραδασμικα. Το δε εξωτερικο κελυφος ( κοιτα φωτο) επρεπε να ζωριστει και να παραμορφωθει για να κλεισει.
Προσπαθησα να του κανω εξαερωση δηλαδη, σε λειτουργια ψυξης πατησα την βαλβιδα πιστευοντας ότι κατι κανω. Τωρα εάν την διαδικασια την εκανα σωστα η όχι δεν το ξερω. Αν πετυχει η εξαερωση ισως να μην χρειαστει να ξηλωθω 140€ για αντλια κενου , σημειωτεον ότι ένα τετοιο κλιματιστικο του κουτιου στο SuperMarket το παιρνεις με 130-190 Ευρουδια . Βεβαιa εγω το προσπαθω για το “gamoto” που λενε…. και μια και εχω χρονο λογω ανεργιας …
Για να το κρατησω στην ψυξη ανεβασα στο δωματιο 21 βαθμους και του εδωσα εντολη να κατεβασει στους 16.
Η φιαλη που εχω , εχει μεσα 407 γυρω στα 3,5 Κg και δεν εχω άλλη για να παω να παρω από τον Σολδατο 22- αρι υποκαταστατο. Ισως η λυση με την αλλαγη λαδιου να είναι η καλυτερη αλλα πως αλλαζουν λαδια? Και τι λαδι και παει λεγοντας…… Για την ιστορια μια και σας κουρασα σας στελνω και μερικες φωτογραφιες από την προσπαθεια.. Ευχαριστο παντος για την προθυμια σας και τις απαντησεις σας.ΤΟΣΗΙΒΑ 1.jpgTOSHIBA2.jpgTOSHIBA 3.jpgTOSHIBA 4.jpgTTRIXVEIDHS.jpgPATENTA 1.jpg
Αστο λεφτα θα δωσεις για λαδια και αντλια κενου και δουλεια δεν θα κανεις.....
το προηγουμενο μοτερ πως καηκε...??
κατι αλλο βλεπω λαδια εκει που καθεται ο συμπιεστης αυτα ειναι που εσταξαν προφανος απο της σωληνοσεις...?
Ανδρεα ο προηγουμενος συμιεστης τα εφτυσε τον γεναρη ( λειτουργουσε ακαταπαυστα μια και η κορη μου του εδινε εντολες να αναιβει η θερμοκρασια στα ουρανια). Καποια στιγμη ο κομπρεσορας ουρλιαζε σαν συστημα ασφαλειας ....ειχε μαλλον κολλησει το εμβολο η κατι τετοιο. Τωρα τα λαδια ειναι απο τις σωληνωσεις μετα απο την αφαιρεση του κομπρεσορα τον οποιο χρησιμοποιησα για μεταμοσχευση στο αλλο split .
diarh ευχαριστω για τα χαρακτηρηστικα του CD145. Το λαδι που παιρνει απ οτι βλεπω ειναι το DIAMOND MS-56