δεν υπάρχει περίπτωση να την φτιάξεις γιατί δεν είναι βάλε βγάλε φίσες και βρίσκουμε την βλάβη ενδεικτικά να σου αναφέρω ΄΄οτι η ζημιά μπορεί να είναι ή στην Y SUS ή στην LOGIK ή στις SCANER UP ή DOWN η συνδιασμός αυτών
δεν υπάρχει περίπτωση να την φτιάξεις γιατί δεν είναι βάλε βγάλε φίσες και βρίσκουμε την βλάβη ενδεικτικά να σου αναφέρω ΄΄οτι η ζημιά μπορεί να είναι ή στην Y SUS ή στην LOGIK ή στις SCANER UP ή DOWN η συνδιασμός αυτών