Επιτέλους, 2 μήνες μετά μπήκα στον "κόπο" να ασχοληθώ με το πλυντήριο. Ανοίγοντάς το λοιπόν για να βρω τον αντιπαρασιτικό, ήρθα αντιμέτωπος με την παρακάτω εικόνα:
Siemens1.jpgSiemens2.jpgSiemens3.jpg
Λόγω της μαυρίλας και του σκασίματος θεωρώ πως ο πυκνωτής μας άφησε...
Αν δεν τον αντικαταστήσω και απλά τον αφαιρέσω, θα πρέπει να μονώσω με κάποιον τρόπο τα pins στα οποία κούμπωνε ο πυκνωτής?





Απάντηση με παράθεση