Μπορείς να το επιβεβαιώσεις βρίσκοντας την θέση του μοτέρ από την εξωτερική πλευρά από τα καπάκια τα πλαινά ως συνήθως φαίνεται το πίσω μέρος του μοτέρ με τον άξονα και τα πτερύγια (δροσισμού φυσικής ψύξης) .
Πάντα εκτός ρεύματος ...
Βάλε ένα κατσαβίδι εκεί στα πτερύγια και προσπάθησε να τα γυρίσεις (όχι με ιδιαίτερη πίεση) ίσα ίσα για να καταλάβεις αν όντως ήταν φρακαρισμένο το μοτέρ
Αλλά και αυτό φαίνεται και στην λειτουργία που μετά από το που θα πάρει νερό ένας "περπατημένος" μπορεί να το καταλάβει από το μούγκρισμα που κάνει όταν δεν γυρίζει. Αλλιώς ακούγεται έντονα ο "παφλασμός" του νερού στο εσωτερικό.




Απάντηση με παράθεση