Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dmnds Εμφάνιση μηνυμάτων
stefanoszis σε ευχαριστώ.Το εχω κοιταξει το ανεμιστηρακι και δουλευει κανονικα.

Υπαρχει κανενας τροπος παιδια να τσεκαρω τον θερμοστατη πριν αγορασω καινουργιο. Αν τον παρακαμψω με καποιον τροπο , θα μου δειξει κατι το ψυγειο ;
εγω επιμενω να δεις το συστημα ψυξης στο συμπικνωτη.τραβα το ψυγειο εξω και κοιτα απο πισω εχει κατι χαλκοσωληνες τυλιγμενους σαν πηνια. μπορει να εχυν πιασει σκονη.