stefanoszisσε ευχαριστώ.Το εχω κοιταξει το ανεμιστηρακι και δουλευει κανονικα.
Υπαρχει κανενας τροπος παιδια να τσεκαρω τον θερμοστατη πριν αγορασω καινουργιο. Αν τον παρακαμψω με καποιον τροπο , θα μου δειξει κατι το ψυγειο ;
εγω επιμενω να δεις το συστημα ψυξης στο συμπικνωτη.τραβα το ψυγειο εξω και κοιτα απο πισω εχει κατι χαλκοσωληνες τυλιγμενους σαν πηνια. μπορει να εχυν πιασει σκονη.