Οχι το θορυβο τον κανει και κλειστη οταν την βγαλω απο την πριζα συνεχιζει να ακουγεται για αρκετο χρονο ο ανεμιστηρας δουλευει κανονικα οταν την ανοιξω
Παράθεση Αρχικό μήνυμα από AKHS Εμφάνιση μηνυμάτων
Μήπως είναι από τον ανεμιστήρα που έχουν μέσα ?