Αρχικό μήνυμα από konman Για πλακετα μου παει. Καλησπέρα, λές. Αξίζει η αλλαγή η να μην κάνω καν τον κόπο????? Ευχαριστώ. Καλό Βράδυ.
Όροι Χρήσης