Παράθεση Αρχικό μήνυμα από konman Εμφάνιση μηνυμάτων
Για πλακετα μου παει.
Καλησπέρα,

λές. Αξίζει η αλλαγή η να μην κάνω καν τον κόπο?????

Ευχαριστώ.

Καλό Βράδυ.