δεν επιχειρώ καμιά επέμβαση στη συσκευή εφόσον είναι εντός εγγύησης.
Καλά κάνεις...

Παρεπιπτόντως τι ακριβώς θα μας έδειχνε αυτό;
Με τον τρόπο αυτό παρακάμπτεται ο πρεσσοστάτης και συνεπώς αν δεν επαναλαμβάνεται το πρόβλημα σημαίνει βλάβη του πρεσσοστάτη;
Υποθέτοντας ότι η επανάληψη που "βλέπει" η πλακέτα είναι σε "συνεργασία" με τον πρεσσοστάτη. Π.χ αν για κάποιο λόγο βούλωσε το σωληνάκι από λάσπη στα νερά κτλ ή από επιστρεφόμενα νερά από κακή υποτίθεται τοποθέτηση της αποχέτευσης κτλ.

Πάντως μετά από την έλευση του συνεργείου .... και την επίλυση του προβλήματος ... ενημέρωσε μας και επίσημα την αιτία του προβλήματος ... (για να εμπλουτίσουμε το "λεξικό " των επισκευών.