Εχω ενα travelmate 2100 για ανταλλακτικα.Αν ενδιαφερεσαι στειλε μηνυμα.Αν οχι ισως να ενδιαφερομαι εγω!!!!!
Αλλος για καμπινκ??
Όροι Χρήσης