Τα γράμματα είναι μισοσβησμένα.... νομίζω ότι γράφει EZ640... DSC_4416.jpg
ολα οκ με δικη μου 37αρα εβαλα ic802 L6562D και το τρανζ. Q803 και ολα καλα.
οσο για την mainboard που ειδα στο ebay κανει 17MB15E-5 κοιτα νανε ιδια version μονο με δικη σου.
Προσοχη μονο στο ebay δινουν με προβλημα .