Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    πανος
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα γράμματα είναι μισοσβησμένα.... νομίζω ότι γράφει EZ640...
    DSC_4416.jpg
    ολα οκ με δικη μου 37αρα εβαλα ic802 L6562D και το τρανζ. Q803 και ολα καλα.
    οσο για την mainboard που ειδα στο ebay κανει 17MB15E-5 κοιτα νανε ιδια version μονο με δικη σου.
    Προσοχη μονο στο ebay δινουν με προβλημα .

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον panpan για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    dan (26-02-13)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τηλεόραση F&U] FUNAI 21A-7328F
    από takhs764 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-04-14, 17:57
  2. [Τηλεόραση] funai 32A-0828
    από freecom στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-03-13, 11:54
  3. [Τηλεόραση] Δεν μπορω να μπω στο menu σε FUNAI TV.
    από kostas1914 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-01-13, 20:11
  4. [Τηλεόραση] funai δεν αναβει
    από jakektm στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-12-12, 12:22
  5. [Τηλεόραση F&U] FUNAI 21A 7010 - ΗΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ΕΙΚΟΝΑ
    από weiss στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-07-12, 18:34

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας