Eχετε απόλυτο δίκιο παιδία, στατική ip θα βάλω τελικά να ξενοιάσω. διότι είναι επαγγελματικός ο χώρος, και στο παρελθόν είχα πάλη ίδια προβλήματα. σας ρώτησα διότι ήθελα να προσπαθήσω μόνος μου για να το μάθω. Εάν τελικά δεν τα καταφέρω θα απευθυνθώ στο φίλο που μου τα είχε εγκαταστήσει. πάντως δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω για την φιλότιμη ανταπόκριση. Σας ευχαριστώ!