οταν λες οδηγα τη εννοεις σακη
οταν λες οδηγα τη εννοεις σακη
τα ολοκληρωμενα που οδηγανε τους μετασχηματιστες
αλλαχθηκαν ολοι οι μετασχηματιστες αλλα τα ιδια κ παλι
από το psu κόβει εχει βγάλει αναβάθμιση στο τροφοδοτικό αυτό η ΒΕΚΟ
δηλαδη πρεπει να αλλαξω τροφοδοτικο? πως μπορω να βρω αυτο τις beko ποιος το εχει?
το τροφοδοτικο ειναι οκ τελικα ηταν 3 πυκνωτες στο inverter ειναι οκ η tv σας ευχαριστω για το ενδιαφερον