Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 36

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Ηρα
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Δεν θέλω να υποδείξω σε κανέναν την δουλειά του,να μάθω θέλω κι αν χρειαστεί να καταθέσω την ιδέα μου για να βοηθήσω στην επισκευή της ηλεκτρικής μου συσκευής
    Μου αρέσει να μαθαίνω,ρουφάω σαν σφουγγάρι κι εσείς είστε άριστοι καθηγητές και έχετε βοηθήσει πολύ κόσμο.
    Είχα συμφωνήσει για το κόστος από την στιγμή που μου ανέφεραν πως χρειάζεται κι ανταλλακτικό κι έχω ήδη πληρώσει το συνολικό ποσό.
    Φέρθηκα καλοπροαίρετα κι έτσι θα συνεχίζω,αυτοί δουλεύουν για τα έξοδα τους κι εγώ απλά θέλω να επισκευασθεί το στεγνωτήριο!

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Τα περισσοτερα στεγνωτηρια εχουν μια πλακετα και δεν εχουν ξεχωριστη για την αντισταση.
    Αν ειναι ηλεκτρονικο δεν θα εχουν προβλημα τα μισα προγραμματα αλλα ολα.
    Πες τη μαρκα ειναι και τι προβλημα εχει και τη φωτακια αναβουν οταν σταματησε.
    Στους περισσοτερους τεχνικους δεν τους αρεσει να τους κανουν υποδειξεις.

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον konman για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ira (05-01-13)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Ηρα
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Siemens είναι με ένα περιστρεφόμενο διακόπτη για τα 8 προγράμματα και δύο κουμπιά αφής το καθένα έχει από πάνω λαμπάκι λειτουργίας.
    Το ένα κουμπί είναι για έναρξη των προγραμμάτων και το άλλο για να βγάζει περισσότερο αέρα.
    Έχει και ένα πίνακα με λαμπάκια που δείχνει σε πιο σημείο είναι το πρόγραμμα
    Όταν παρουσίασε το πρόβλημα έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο που κάνει όταν θέλουν καθαρισμό τα φίλτρα και αναβόσβηνε το λαμπάκι έναρξης και το end.
    Δεν έβγαζε και ζεστό αέρα.
    Σήμερα λοιπόν όταν το επέστρεψαν επισκευασμένο δεν ανταποκρινόντουσαν τα μισά προγράμματα και μόνο ένα άρχισε να ζεσταίνει.
    Έγραψα το μήνυμα στο φορουμ και μετά όταν πήγα να τσεκάρω το πρόγραμμα είχε πάει στο end πολύ γρήγορα και όταν το έβαλα από την αρχή ξεκίνησε από την ένδειξη του end και δεν ζέσταινε.
    Δεν το είχα σκεφτεί ότι μια άποψη η ιδέα θεωρείται υπόδειξη.
    Μου αρέσει να ασχολούμαι με την τεχνολογία!
    Δεν το παρακάνω όμως.Μέχρι εκεί που μπορώ!
    Αλλά για να μαθαίνω δεν υπάρχουν όρια,για κανένα δεν υπάρχουν,όσο ζούμε μαθαίνουμε!
    Ευχαριστώ πολύ!

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Τα siemens συνηθως για δυο λογους κανουν αυτο το προβλημα

    να μην πηγαινουν τα νερα στο συρταρι (μπορει να γινει και απο μεταφορα),
    να εχει πολλες σκουλες το μπροστα αισθητηριο.

  6. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον konman για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ira (05-01-13)

  7. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Ηρα
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ konman
    Τα νερά δεν πήγαιναν στο συρτάρι πριν παρουσιαστεί το πρόβλημα,το καθάρισα καλά.φίλτρο πόρτας και αυτό το συρταρωτό κάτω από τον κάδο και τακτοποιήθηκε.
    Μετά από καιρό που δεν το λειτουργούσα πήγα να το χρησιμοποιήσω δεν ζέσταινε.
    Τα χνούδια στην πόρτα τα καθάρισα και πάλι πριν το δώσω για επισκευή.
    Ο τεχνικός μου είπε ότι είχε χνούδια πάνω στην ηλεκτρονική πλακέτα και τα καθάρισαν.
    Όταν βάλαμε μια βρεμένη πετσέτα για να το δοκιμάσω όταν μου το έφεραν δεν πήγε ούτε μια σταγόνα νερό στο συρτάρι του.

  8. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Ηρα
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    140

    Προεπιλογή

    Πριν μερικές μέρες επικοινώνησα με τον τεχνικό ο οποίος μου είπε ότι ήταν ελαττωματικό το ανταλλακτικό και πως περίμενε από την εταιρία καινούριο που θα έκανε μέρες να έρθει.
    Απορώ πως την πρώτη φορά το παρήγγειλαν απόγευμα και το είχαν την άλλη μέρα στις 8 το πρωί.
    Δεν βλέπω να καταφέρνουν να το επιδιορθώνουν και δεν ξέρω πως να χειριστώ την υπόθεση.

    Τα συμπτώματα της βλάβης τα περιέγραψα αναλυτικά όπως και όλο το ιστορικό της υπόθεσης.
    Μπορείτε με κάποιο τρόπο να βοηθήσετε σας παρακαλώ?
    Κι ένα ακόμη ερώτημα,σε μια τέτοια περίπτωση επιστρέφονται τα χρήματα?

  9. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Σε πόσες μέρες σου είπε, ότι θα του έρθει το ανταλλακτικό;
    Θεωρώ ότι ένας σωστός επαγγελματίας - τεχνικός, εφόσον δεν καταφέρει να επισκευάσει την βλάβη, ούτε καν με την δεύτερη προσπάθεια του και εφόσον έχει ήδη πληρωθεί για την πρώτη μη σωστή επισκευή ,τότε θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα της επισκευή ( ή στην χειρότερη περίπτωση ένα μεγάλο μέρος αυτών).
    Αν δεν μπορεί να επισκευαστεί η συσκευή (π.χ. ασύμφορη οικονομικά επισκευή, καταργημένα ανταλλακτικά κ.λ.π.) θα έπρεπε να στο ξεκαθαρίσει από την αρχή και λογικά μπορεί να σου ζητούσε ένα χρηματικό ποσό για τον έλεγχο - διάγνωση βλάβης της συσκευής.
    Στην περίπτωση όμως που δεν μπορεί λόγο δικής του αδυναμίας να σου την επισκευάσει, δεν θα πρέπει να σου ζητήσει χρήματα.
    Θα σου πω όμως για ακόμα μία φορά,περίμενε να σου απαντήσει τελεσίδικα σχετικά με την επισκευή της συσκευή σου και μετά να κινηθείς αναλόγως .

    Η άποψή μου .Φιλικά πάντα.

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ezizu για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ira (11-01-13)

Παρόμοια Θέματα

  1. Δεν βγαζει ζεστο αερα το στεγνωτήριο
    από ira στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-12-12, 22:53

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας