Μήπως φταίει το κλασσικό χαζό βύσμα της sony ericsson; Το ότι κάνουν επαφή τα pin την τροφοδοσίας δεν εγγυάται ότι κάνουν και τα άλλα. Συνήθως το ψιλοστραβώνεις για να πιάσει σωστά. Όχι ότι είναι και η καλύτερη μέθοδος θεωρητικά...