Ο περιστροφικός διακόπτης έχει ένα σημείο που ξεκινά το πρόγραμμα , βάζοντας το εκεί ακούγετε ένας θόρυβος στον διακόπτη περίπου σαν να πηδάνε τα γρανάζια του. Αλλάζοντας θέση χειροκίνητα σε άλλη θέση τον διακόπτη μπορεί να αρχίζει να βγάζει η αντλία νερό, άλλα όταν δοκιμάζω χειροκίνητα σε θέση στύψιμο δεν κάνει. Δηλαδή το πρόβλημα είναι ότι ο διακόπτης κάνει κάποιο θόρυβο συνέχεια και δεν εκτελεί το πρόγραμμα. Σε νορμάλ κατάσταση ο διακόπτης δεν ακούγετε τίποτα και όταν χρειαστεί να αλλάξει το πρόγραμμα κάνει κάποια κλικ δεξιά και σταματά κάνει το επόμενο πρόγραμμα κ.τ.λ. Έχω αποσυνδέσει την αντίσταση τον κινητήρα του κάδου , αντλία νερού τα ίδια.