Βασιλη.Το σπιτι που εχει τριφασικο ρευμα το εχει για αλλους λογους.Στη πριζα εχει μονοφασικο.Αρα στο σπιτι που κατοικεις υπαρχει προβλημα.Δεν εξηγηται αλλοιως.Εκτος και το σιδερακι σου θελει βολτες.Ψαξε το φις η το καλωδιο μην και εχουν διακοπη αλλα συμπτωματικα δουλευει!!!!