-
Γεια σας ΧΡΗΣΤΟ και ΜΙΧΑΛΗ Εκανα εναν οπτικο ελεγχο και μετρησα στο τροφοδοτικο ολους τους πυκνωτες με το καπασιτομετρο και με το componet tester και ηταν ολοι ενταξυ οπως και οι τασεις και τα ρευματα του τροφοδοτικου τελικα ειχε δικιο ο ΧΡΗΣΤΟΣ εφταιγε ενας εξωτερικος δισκος που ηταν συνδεδεμενος και το bios δεν ηξερε με ποιον να ξεκινηση το ρυθμισα και τωρα ειναι κανονι Σας ευχαριστω πολυ για την βοηθεια ΑΛΕΚΟΣ
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης