-
Από τα buttons είναι πιστεύω το πρόβλημα , αν όχι 100% τότε 99,99%.
Αυτό σου το επιβεβαιώνει νομίζω και το γεγονός ότι η τηλεόραση δούλεψε κανονικά ,από την στιγμή που αφαίρεσες τελείως την πλακέτα του πληκτρολογίου.
Δεν έχει σημασία που δεν έχεις δουλέψει την τηλεόραση από το πληκτρολόγιο της.
Αν δεν αλλάξεις τα buttons ,σίγουρα θα το ξανακάνει κάποια στιγμή.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ezizu : 02-12-12 στις 21:07
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης