http://tinypic.com/r/2uf6li9/6 - Έτσι κάνει η οθόνη με τους χαλασμένους πυκνωτές (ή χωρίς αυτούς). Αν υπήρχε πρόβλημα με τον inverter ή την λάμπα θα άνοιγε έστω για λίγο? Αν θεωρήσουμε οτι είναι ενα απο αυτά αξίζει να την επισκευάσεις?