Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Το πλυντηριο κανει πρωτα προπλυση
    και μετα κανει την πλυση και παιρνει το απορρυπαντικο.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη skfn
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή

    και μένα αυτή ήταν η απορία μου.
    Ο τεχνικός με διαβεβαίωσε πως έχει 4 φάσεις στη πρώτη ξεπλένει και παίρνει το απορρυπαντικό.
    Το δοκίμασα έτσι και οι πλύσεις βγαίνουν καλες. Θα κοιτάξω και το manual (αν το βρω)

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Σώτος
    Εγγραφή
    Apr 2016
    Περιοχή
    Βέροια
    Μηνύματα
    482

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από konman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πλυντηριο κανει πρωτα προπλυση
    και μετα κανει την πλυση και παιρνει το απορρυπαντικο.
    οχι ολα τα προγραμματα.το 50 ας πουμε εμενα δεν εχει προπλυση κι ετσι ριχνω κατευθειαν την ταμπλετα στον πατο του πλυντηριου γιατι αν την βαλω στη θηκη τισ πιο πολλες φορες πεφτει πανω στα πιατα και σκαλωνει εκει με αποτελεσμα να μη λιωσει και να μεινει ως τελος. η ταμπλετα πρεπει να πεσει μεσα στο νερο για να λιωσει κατευθειαν

Παρόμοια Θέματα

  1. [Άλλη] πρόβλημα με πλυντήριο ρούχων GENERAL ELECTRIC δεν στύβει
    από liangos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-08-12, 14:52
  2. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-07-12, 18:01

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας