Το πλυντηριο κανει πρωτα προπλυση
και μετα κανει την πλυση και παιρνει το απορρυπαντικο.
Το πλυντηριο κανει πρωτα προπλυση
και μετα κανει την πλυση και παιρνει το απορρυπαντικο.
και μένα αυτή ήταν η απορία μου.
Ο τεχνικός με διαβεβαίωσε πως έχει 4 φάσεις στη πρώτη ξεπλένει και παίρνει το απορρυπαντικό.
Το δοκίμασα έτσι και οι πλύσεις βγαίνουν καλες. Θα κοιτάξω και το manual (αν το βρω)
οχι ολα τα προγραμματα.το 50 ας πουμε εμενα δεν εχει προπλυση κι ετσι ριχνω κατευθειαν την ταμπλετα στον πατο του πλυντηριου γιατι αν την βαλω στη θηκη τισ πιο πολλες φορες πεφτει πανω στα πιατα και σκαλωνει εκει με αποτελεσμα να μη λιωσει και να μεινει ως τελος. η ταμπλετα πρεπει να πεσει μεσα στο νερο για να λιωσει κατευθειαν