Παράθεση Αρχικό μήνυμα από panos_panopoulos Εμφάνιση μηνυμάτων
Έκανες τιποτα με το συντονισμό;
Ας τα γράψω εγώ τότε:

Σ' ευχαριστώ pano_panopoule δούλεψε και σε εμένα ο συντονισμος όπως μου υπέδειξες

ή

Φίλε pano_panopoule δεν εχεις ιδέα απο συντονισμό τηλεόρασης mitsubishi