Αρχικό μήνυμα από panos_panopoulos Έκανες τιποτα με το συντονισμό; Ας τα γράψω εγώ τότε: Σ' ευχαριστώ pano_panopoule δούλεψε και σε εμένα ο συντονισμος όπως μου υπέδειξες ή Φίλε pano_panopoule δεν εχεις ιδέα απο συντονισμό τηλεόρασης mitsubishi
Η λέξη OK είναι ελληνική και είναι τα αρχικά των λέξεων Ολα Καλά !!!
Όροι Χρήσης