Και εγώ τελικά δεν έβγαλα ακρη,χωρίς σχέδιό ,καμία επικοινωνία με τον κατασκευαστή παρ όλα τα emails που του έστειλα ,αναγκαστηκα και αγορασα νέο τροφοδοτικο 160 ευρώ το οποίο και τοποθετησα μονός μου .
Και εγώ τελικά δεν έβγαλα ακρη,χωρίς σχέδιό ,καμία επικοινωνία με τον κατασκευαστή παρ όλα τα emails που του έστειλα ,αναγκαστηκα και αγορασα νέο τροφοδοτικο 160 ευρώ το οποίο και τοποθετησα μονός μου .