Για τον ηχο που κανει το πλυντηριο τι λετε να ειναι ?
Για τον ηχο που κανει το πλυντηριο τι λετε να ειναι ?
┃Γνώσεις ⇛ UNIX~Linux: Αρκετά καλές┃ Προγραμματισμός: Ναί ┃ ┃Αγγλικά: Πολύ καλά┃
┃Λειτουργικό ⇛ Fedora 16@32bit σε ASUS P5LD2-VM┃
┃Προδιαγραφές Desktop ⇛ CPU:Pentium 4@3 GHz 32bit┃Ram: 4-GB ┃
┃GPU :NVIDIA GeForce GT 440 GDDR5 1GB 3200 MHz┃8-ch HD Audio┃
¶κουσα προηγούμενα το βίντεο . αλλά ήταν πολύ χαμηλότονα και δεν μπόρεσα να διακρίνω.
Τωρα ομως οταν στυβει , κανει κατι ηχους σαν κουδουνο-τριξιματα τα οποια προερχοναται απο το μοτερ με το αλουμινενιο ασημενιο χρωμα που ειναι
Διαφώτισε μας λίγο εμάς τους (αόμματους) , για τι μοτέρ μιλάμε ? καρβουνάκια ? ή χωρίς?
Αν βάλεις το στύψιμο χωρίς φορτίο και ρούχα .... πάλι ακούγεται το ίδιο?
Δοκίμασε να το βάλεις με απομονωμένο τον ιμάντα στο στύψιμο ..... και πες μας , ακούγεται πάλι ο ίδιος θόρυβος? και τι εννοείς με με το αλουμινενιο ασημενιο χρωμα
The Professor (13-09-12)
Συγνωμη για την καθυστερηση νομιζα θα εγραφα στις εξετασεις....
Το εβαλα να στυψει (προγραμμα στψυματος για ευαισθητα 5 λεπτων) χωρις ρουχα ή νερο εντελως αδειος ο καδος και δεν εκανε αυτους τους ηχους οσο εστυβε , μονο οταν τελειωσε να γυρνα το μοτερ οταν φρεναρε (?) τοτε ακουστηκε για λιγο μια φορα.
Οριστε φωτογραφιες του μοτερ , μπορειτε απο εκει να καταλάβετε εαν ειναι με καρβουνακια ή χωρις ή να ψαξω αλλου πανω του ?+
Αυτο με την απομωνωση του ιμαντα πως γινετε ? ξεβιδωνωντας τις αλεν βιδες μοτερ-καδου ?
Η ετικετα του απο αριστερα προς τα δεξια
Εχω βαλει και αλλες φωτογραφιες ειναι στο επομενο μυνημα δεν με αφηνε το συστημα να τις βαλω ολες μαζι , υπερβουσα το οριο...!
┃Γνώσεις ⇛ UNIX~Linux: Αρκετά καλές┃ Προγραμματισμός: Ναί ┃ ┃Αγγλικά: Πολύ καλά┃
┃Λειτουργικό ⇛ Fedora 16@32bit σε ASUS P5LD2-VM┃
┃Προδιαγραφές Desktop ⇛ CPU:Pentium 4@3 GHz 32bit┃Ram: 4-GB ┃
┃GPU :NVIDIA GeForce GT 440 GDDR5 1GB 3200 MHz┃8-ch HD Audio┃
┃Γνώσεις ⇛ UNIX~Linux: Αρκετά καλές┃ Προγραμματισμός: Ναί ┃ ┃Αγγλικά: Πολύ καλά┃
┃Λειτουργικό ⇛ Fedora 16@32bit σε ASUS P5LD2-VM┃
┃Προδιαγραφές Desktop ⇛ CPU:Pentium 4@3 GHz 32bit┃Ram: 4-GB ┃
┃GPU :NVIDIA GeForce GT 440 GDDR5 1GB 3200 MHz┃8-ch HD Audio┃
Αν δεν ακούστηκε άδειο , μπορώ να υποθέσω τα εξής πιθανά.
1) Να είναι λασκαρισμένη η τροχαλία (που είναι από την απέναντι πλευρά της 1ης φωτογραφίας )
2) Να είναι από τα αμορτισέρ (κάτω μέρος του κάδου) θα δεις 2 "σωλήνες" που ισορροπούν τον κάδο , πίεσε εσύ τον κάδο από πάνω με δική σου δύναμη και δες αν εκεί ακούγονται τα "κουδουνοτριξίματα".
3) Από το καπάκι που κλείνεις στο εσωτερικό του κάδου με τα ρούχα , να είναι λάσκα και δεν κουμπώνει σφικτά.
4) Κάποιο ξένο αντικείμενο "χαμένο " μέσα στον κάδο και βρίσκει στο γύρισμα και χτυπάει.
The Professor (13-09-12)
Αμαν το χα ξεχασει ,ντροπη μου , να απαντησω.......Τελικα Πέτρο αυτοι οι ηχοι που ακουγα εξαφανιστηκαν οταν βιδωσα-εκλεισα την πλαινη λαμαρινα !!!!!!!!!
Χιλλια ευχαριστω Πετρο Κυριακίδη με γλητωσες απο 75 ευρω , νταξει δεν λεω να ζησει και υδραυλικος ανθρωπος ειναι αλλα παναιά μου γδερνουν , με ελαχιστα ευρω επισκευαστηκε !!!!!
Σε ευχαριστω παααααρα πολυ , σου ευχομαι καλη χρονια με υγεια !!!!
┃Γνώσεις ⇛ UNIX~Linux: Αρκετά καλές┃ Προγραμματισμός: Ναί ┃ ┃Αγγλικά: Πολύ καλά┃
┃Λειτουργικό ⇛ Fedora 16@32bit σε ASUS P5LD2-VM┃
┃Προδιαγραφές Desktop ⇛ CPU:Pentium 4@3 GHz 32bit┃Ram: 4-GB ┃
┃GPU :NVIDIA GeForce GT 440 GDDR5 1GB 3200 MHz┃8-ch HD Audio┃
Αλλαγή πυκνωτή και το πλυντήριο (ένα Zanussi z400) γυρίζει και στίβει σαν καινούριο. Ευχαριστώ το forum για τη βοήθεια!!!
Αν μου επιτρέπετε, να προσπαθήσω να απαντήσω με απλά λόγια (όσο είναι δυνατόν) σχετικά με τη λειτουργία του πυκνωτή στο μοτέρ, αν και λίγο παλιό το ερώτημα.
Η λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα εναλλασσομένου ρεύματος βασίζεται στη δημιουργία ενός στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου, το οποίο εξαναγκάζεται να ακολουθήσει ο δρομέας του κινητήρα. Σε ένα τριφασικό κινητήρα, το στρεφόμενο πεδίο παράγεται από τρία (ή πολλαπλάσιο του τρία) τυλίγματα στο στάτη, τα οποία τροφοδοτούνται από τις τρεις φάσεις, και η διαδοχική αυξομείωση της τάσης (ημίτονο) κάθε φάσης με δεδομένη τη μεταξύ τους διαφορά φάσης παράγει το ζητούμενο στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο, που κινεί το ρότορα. Στο μονοφασικό κινητήρα αυτό δεν είναι εφικτό, λόγω της ύπαρξης μίας μόνο φάσης. Εδώ λοιπόν υπάρχουν όχι τρία, αλλά δύο (ή πολλαπλάσιο του δύο) τυλίγματα στο στάτη, εκ των οποίων το ένα (ή τα μισά) τροφοδοτείται απ'ευθείας από τη φάση, ενώ το άλλο (ή τα υπόλοιπα) μέσω ενός πυκνωτή. Ο ρόλος του πυκνωτή είναι να εισαγάγει μία διαφορά (συγκεκριμένα καθυστέρηση) φάσης στο τύλιγμα που τροφοδοτεί, ώστε να έχουμε τυλίγματα τροφοδοτούμενα με διαφορά φάσης, που εν τέλει συνδυασμένα παράγουν στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο.
Αυτά πάντα για κινητήρες βραχυκυκλωμένου δρομέα, όχι με ψήκτρες. Ο κινητήρας βραχυκυκλωμένου δρομέα προτιμάται, ειδικά για μεγαλύτερες ισχείς, λόγω απλότητας (και άρα χαμηλότερου κόστους) κατασκευής, αλλά και μειωμένων απαιτήσεων συντήρησης.
FILMAN (05-09-13)