Τα μηχανηματα αυτα οτι και να πεις ειναι θλιβερες κατασκευες ....Πολλοι χτυπιονται για τον ηχο τους (εμενα δεν μου ειπε και πολλα πραγματα ) Οταν παντως συζυταμε για βλαβες που εχουν να κανουν με τροφοδοσιες και θερμοκρασιες η πρωτια τους ανοικει ....


Θα μπορουσα να τον δω ( προφανως και αλλοι συναδελφοι ) και απο εκει και μετα θα μπορουσα να σου δωσω και τιμη .Η βλαβη που περιγραφεις μπορει να εχει να κανει με διαφορα θεματα ....

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος