Τα μηχανηματα αυτα οτι και να πεις ειναι θλιβερες κατασκευες ....Πολλοι χτυπιονται για τον ηχο τους (εμενα δεν μου ειπε και πολλα πραγματα ) Οταν παντως συζυταμε για βλαβες που εχουν να κανουν με τροφοδοσιες και θερμοκρασιες η πρωτια τους ανοικει ....
Θα μπορουσα να τον δω ( προφανως και αλλοι συναδελφοι ) και απο εκει και μετα θα μπορουσα να σου δωσω και τιμη .Η βλαβη που περιγραφεις μπορει να εχει να κανει με διαφορα θεματα ....
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος




Απάντηση με παράθεση