Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xsterg Εμφάνιση μηνυμάτων
φτηνιαρικο το metex? εισαι σιγουρος? ειναι απο τα καλα εως πολυ καλα πολυμετρα των δεκαετιν 1980-1990. εγω θα κοιταγα να το επισκευασω με οποιοδηποτε κοστος.
Ναι, να το επισκευάσω, αλλα πώς? Έχω κολλήσει και βρήκα ένα φίλο μου πιο έμπειρο στα ηλεκτρονικά να με βοηθήσει. Μάλλον τα έχει παίξει ένα μέρος από το τσιπάκι του επεξεργαστή. Θα δω μήπως και ανεβάσω πιο μετά το circuit diagram από το πολύμετρο.