Ακου τι σου λεει ο freecom και αλλοι παραπανω και κανε ενα reflow στο μεγαλο τσιπακι διπλα στην CPU.
Χθες εφτιαξα ενα ακριβως ιδιο με το δικο σου με ακριβως το ιδιο προβλημα.Το ιδιο προβλημα εχουν και μεγαλυτερα μοντελα Acer.
Συνολικα πρεπει να εχω φτιαξει καμια δεκαρια με αυτο το προβλημα..




Απάντηση με παράθεση