έκανα ένα λάθος όταν άλλαξα τους πυκνωτές, και από ότι κατάλαβα μάλλον τράβηξε την ενδιάμεση κόλληση του pcb προς τα έξω (εκεί που καθόταν ο πυκνωτής), θέρμαινα δηλ τις επαφές και έβαζα τον καινούριο, αλλά δεν είχα κόψει τα ποδάρια και έπαιρνε την κόλληση έξω. Στην line in δεν είχα ήχο, και τέρμα που έβαζα το mp3 για δοκιμή άκουγα ελάχιστα.
Πάλι καλά που το έκανα με αυτή τη κάρτα ήχου και όχι με νεότερη. Άλλη φορά θα ξέρω.
Btw θα αγοράσω ένα solder pot για να κάνω τέτοια δουλειά ποιο γρήγορα.






Απάντηση με παράθεση