Γεια σας παιδια!!!
Εντελως πληροφοριακα..........τελικα το προβλημα ήτανε η μαγνιτηκή βαλβίδα [(aqua stop),(δεν επερνε νερα δηλαδη)],αντικαταστάθηκε και όλα καλα.
Ευχάριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις.
Γεια σας παιδια!!!
Εντελως πληροφοριακα..........τελικα το προβλημα ήτανε η μαγνιτηκή βαλβίδα [(aqua stop),(δεν επερνε νερα δηλαδη)],αντικαταστάθηκε και όλα καλα.
Ευχάριστώ τους φίλους για τις απαντήσεις.