Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη jdm
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    80

    Προεπιλογή

    Καλημέρα
    Η ομορφία και η κομψότητα σε όλο της το μεγαλείο..

    WELTFUNK RADIO 14.jpgWELTFUNK RADIO 13.jpgWELTFUNK RADIO 12.jpg

    Φανταστείτε το σκηνικό, ένα ραδιόφωνο να σε έχει παιδέψει αρκετά, για χρόνια να περιμένει την σειρά του, επιτέλους να βρίσκεις τη λύση και πατώντας το διακόπτη
    να ακούς στο ''δεύτερο πρόγραμμα'' σε πεντακάθαρο κρυστάλινο ήχο BB king και ''the thrill is gone''.
    Το άφησα όπως ήταν, έκλεισα όλα τα φώτα, έβαλα
    ένα ποτό και απολάμβανα muddy waters και peter green.
    Τα ενδεικτικά της κλίμακας φώτιζαν τις μπάντες με τις
    ανά τον κόσμο πόλεις, αλλά και το εσωτερικό του ραδιοφώνου, το νήμα των λυχνιών αχνοέφεγγε και η
    em84 πρασίνιζε ανάλογα με τον συντονισμό.
    Σκέτη πανδαισία.

    Φίλε Στάθη το καθάρισα πρίν από χρόνια, θυμάμε ότι
    στην αρχή χρησιμοποίησα αζαχ στο κλασσικό μπλέ
    μπουκάλι, στην συνέχεια καθαρό οινόπνευμα και
    καθαρή βενζίνη και πολύ χαμηλή πίεση αέρα.
    Στο τέλος χρησιμοποίησα τα εξαιρετικά spray καθαρισμού της philips. Το μπλε μπουκάλι για καθαρισμό σε διακόπτες, βάσεις λυχνιών, κινούμενα μέρη κ.λ.π.
    και το κόκκινο για καθαρισμό-λίπανση ποτενσιόμετρων,
    διακοπτών, μηχανικών μερών κ.λ.π.
    Δυστυχώς η philips εδώ και χρόνια έχει σταματήσει την
    παραγωγή τους, στην αγορά τώρα κυκλοφορούν κάποια
    σχεδόν παρόμοια με την επωνυμία ''perfect'' και είναι
    αρκετά καλά, χωρίς όμως να αγγίζουν την ποιότητα
    αυτών της philips.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη jdm : 06-07-12 στις 11:20 Αιτία: διορθωση

  2. #2
    Το avatar του χρήστη jdm
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2010
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    80

    Προεπιλογή

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.
    Το συγκεκριμένο ράδιο-πικάπ όπως τα περισσότερα της εποχής είχε διάταξη
    δύο μεγαφώνων με tweeter, τα οποία ειχάν ολοκληρωτικά καταστραφεί. Δοκίμασα δύο οβάλ της grundig και επίσης δύο οβάλ της saba με καλά αποτελέσματα.
    Εκεί όμως που ο ήχος είναι καταπληκτικός είναι με τα 8'' AD 80400/W8 της
    philips σε συνδυασμό με τα tweeter AD 11810 T8 της ίδιας εταιρείας.

    Συνημμένο Αρχείο 34669Συνημμένο Αρχείο 34670Συνημμένο Αρχείο 34671Συνημμένο Αρχείο 34672

    Μερικές φωτογραφίες ακόμα

    Συνημμένο Αρχείο 34673Συνημμένο Αρχείο 34674
    EABC80-EC80.jpgPHILIPS PHONOGRAF 22GC035-72 [5].jpg

    Υπάρχει η σκέψη, αφού το original έπιπλο είναι μάλλον αδύνατο να επισκευαστεί,
    να χρησιμοποιηθεί αυτό ως πρωτότυπο και κατασκευαστεί ένα καινούργιο,
    τότε θα παρουσιαστεί ως ολοκληρωμένο εγχείρημα..

Παρόμοια Θέματα

  1. [Ραδιόφωνο Λαμπάτο] Ανακατασκευή AKRON U5LMS
    από teo_GR στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-10-18, 21:38
  2. [Ραδιόφωνο Λαμπάτο] Ανακατασκευή Ραδιοφώνου PHILIPS B3X90U
    από PARKER στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-06-12, 20:28
  3. ράδιο με λυχνίες
    από Αγγελος 297 στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-12-11, 15:58
  4. Ράδιο NORDMENDE PARSIFAL-1961- με λυχνίες
    από Αγγελος 297 στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-07-11, 14:41
  5. Πικάπ teppaz
    από mike87 στο forum Κασετόφωνο & Πικάπ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-03-08, 09:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας