Είναι πλεξούδα από νήματα χαλκού. Δηλαδή είναι όπως ο χάλκινος διάδρομος της πλακέτας με πολλές μικρές οπές που γεμίζουν με το καλάι
ναι οκ το κατάλαβα αυτό αλλά θέλω να πώ μετά το καλάι μπορείς να το χρηιμοποιήσεις ή την πετάς; πάει χαμένο δηλαδή, δεν ανακυκλώνεται με το να μπορείς να το ξαναχρησιμοποιήσεις;