Λοιπόν το πρόβλημα λύθηκε και ήταν ο μικροδιακόπτης ON/OFF.
Θα σας δείξω και φωτογραφικά την διαδικασία αποσυναρμολόγησης και επισκευής.

1.Αφού έβγαλα τον σωλήνα και την σακούλα απο την σκούπα ανασήκωσα το καπάκι στην τελείως επάνω θέση.

2. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν τα πλαστικά κλιψάκια τα οποία με απαλό τρόπο τα πιέζουμε προς τα εσωτερικά και αφού ξεκουμπώσουν τραβάμε το καπάκι προς τα έξω.P6280274.jpg


3. Αυτό που θα δούμε είναι το εξής:P6280273.jpg
Ξεβιδώνουμε την βίδα που φαίνεται στο κέντρο της εικόνας και ανασηκώνουμε το μαύρο πάνελ των διακοπτών προς τα επάνω παράλληλα πλήττοντας τα 2 πλαστικά κλιπς που φαίνονται στην παρακάτω εικόνα.P6280272.jpg

4. Αυτό που θα μείνει προς το παρόν (γιατί αν ξεβιδώσεις και τις άλλες βίδες έχεις πρόσβαση στο μοτέρ και την μπαλαντέζα) είναι τα εξής P6280270.jpgP6280271.jpg


Ο μικροδιακόπτης φαίνεται αριστερά της πρώτης φωτο επάνω ο οποίος βγαίνει απο το πανελ των διακοπτών και καθαρίζεται (όπως έκανα εγώ) ή αντικαθίσταται.Στο κέντρο του μαύρου πάνελ των διακοπτών είναι ο ροοστατικός διακόπτης ο οποίος ξεβιδώνει εύκολα και αλλάζει και αυτός.

Σας υπερευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές σας και για το ότι γλίτωσα τα λεφτά με τα οποία θα έκανα ψώνια μισής εβδομάδος.