Και εγω no frost Bosch.
To manual δεν γραφει τιποτα για προληπτικη αποψυξη.
Αλλα αν δεν κλεισεις καλα τη πορτα ακομα και για κανενα
μισαωρο πας κατευθειαν για 24ωρη αποψυξη γιατι μαζευει πολυ παγο
και δεν μπορει να λιωσει στην αυτοματη αποψυξη, οποτε
αντιο στα περισσοτερα τροφιμα του ψυγειου.
Δεν εμεινα καθολου ευχαριστημενος, χωρια που χαλασε δυο φορες.