οκ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου και την γνωμη σου
οκ ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σου και την γνωμη σου
Το κακό με τα βιντεο (αφορά και βιντεοκάμερες της εποχής του 80-90) είναι τρομερά ευαίσθητα στην υγρασία....θυμάμαι σε ενα panasononic ΝV40 δεν άφηνε τη κασετα να μπει γιατί ειχε πάρει υγρασία μέσα...Το ίδιο συνέβαινε και με τις Handycam Sony ή αλλης εταιρείας που δεν ξεκίναγε αν δεν επεφτε η υγρασία...Εχω αρκετά μηχανήματα απο εκείνη την όμορφη εποχή. Κανένα δεν εχει παρουσιάσει θεμα με ιμαντες κλπ. Ειναι απλά φυλαγμένα και κατα διαστήματα εχουν χρησιμοποιηθεί...προχθές εβαλα μια JVC καμερα επαγγελματική βαρέως τύπου να δουλέψει και δούλεψε μια χαρά, σύμφωνοι μπαταρίες εχουν πια ψοφήσει αλλά σαν μηχάνημα ανταποκρίθηκε άψογα...Τωρα σε ορισμένα μηχανηματα με κακή χρήση (ευτυχώς οχι δικά μου) εμφανίζονται προβλήματα αρχικά στη τροφοδοσία και σε ενα ειχε το πρόβλημα που περιγράφεις. Εδειχνε οτι δούλευε καλά, μόλις εβαζες κασέτα έσβηνε χανόνταν η τροφοδοσία....και το πρόβλημα ήταν οτι είχε με καποιο τροπο παραβιαστεί το ζύγισμα του μηχανισμου που μπαινει η κασέτα και κατεβάζει τις κεφαλές...εκεί απαιτουσε περισσότερη τροφοδοσία δεν αντεχε το τροφοδοτικό και εκλεινε....Αυτό μπορει κάλλιστα να προκληθεί απο εγκλωβισμό μιας κασέτας μέσα και να κανουμε προσπάθεια χωρίς γνώσεις να απεμπλέξουμε τη κασέτα. Τελως πάντων το πρόβλημα στο συγκεκριμένο διορθώθηκε, με φτιάξιμο (ίσιωμα) της πλατφόρμας που δεχεται τη κασέτα μετά απο πολύ κοπο και προσπάθεια. Ενα άλλο θέμα είναι και οι κραδασμοί καθώς και έλεγχο για ψυχρές κολλήσεις...
αυτά απο τη λίγη εμπειρία που έχω κυρίως ως λάτρης του είδους
Κρατήστε μια αντίσταση... στους χαλεπους καιρους
Αν ο φίλος σου ,έχει κάποια σχετική εμπειρία με τέτοιου είδους επισκευές, οκ. Αν δεν έχει ,τότε καλύτερα να μην ασχοληθείτε και να πας το μηχάνημα σε κάποιο τεχνικό, που μπορεί να το αναλάβει.
Σωστά. Η λειτουργεία αυτή( έλεγχος υγρασίας ), υπάρχει σε αυτές τις συσκευές, επειδή οι κεφαλές τους, που βρίσκονται πάνω σε ένα τύμπανο (το λεγόμενο τύμπανο κεφαλών ),για να <<διαβάσουν>> ( ή και να γράψουν ακόμα,το ίδιο είναι ) την ταινία, πρέπει η ταινία να έρχεται σε επαφή με το τύμπανο,το οποίο όμως περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα, οπότε καταλαβαίνεις ότι και το παραμικρό ίχνος υγρασίας, αν υπάρχει πάνω στο τύμπανο,θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα. Θα κολλήσει η ταινία πάνω στο τύμπανο ( το οποίο όπως είπα περιστρέφεται ),με αποτέλεσμα να γίνει ζημιά στην ταινία (τσαλάκωμα-κόψιμο) και πιθανότατα να καταστραφεί και κάποια από τις κεφαλές που βρίσκονται πάνω στο τύμπανο ( και τότε ,θα πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το τύμπανο των κεφαλών,άρα υψηλό κόστος επισκευής ).
Τα μηχανήματα που χρησιμοποιούσαν ιμάντες από ανθρακονήματα ,δεν είχαν συνήθως πρόβλημα με τους ιμάντες.
Αυτά που είχαν λαστιχένιους κλασικούς ιμάντες, είχαν πρόβλημα και αιτία για αυτό ήταν είτε η μη χρήση του μηχανήματος ή η φυσιολογική φθορά των ιμαντών με το πέρασμα κάποιου ευλογού χρονικού διαστήματος .
Για επισκευή μηχανισμού, χρειάζεται προσοχή ( καθώς και γνώση και εμπειρία θα έλεγα ), επειδή σε κάποια μοντέλα ,χρειάζεται και χρονισμός του μηχανισμού, ίσως μόνο σε ένα τμήμα του( π.χ. ασανσέρ κασέτας,οδηγών ταινίας κ.λ.π. ),μπορεί όμως και ολόκληρου του μηχανισμού, ανάλογα τον μηχανισμό.
ο φιλος μου δεν ξερει απο τετοια αλλα ξερεις για τροφοδοικα πυκνωτες και τετοια
τι λετε;
δύσκολα!!!...τα VCR είναι πολύπλοκα εργοστάσια...και πολύ θαυμαστά ως προς τη λειτουργία τους....
Κρατήστε μια αντίσταση... στους χαλεπους καιρους