Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Και το σχεδιο:

    moter.JPG
    F1 F2 F3 10x3.8
    F4 F5 5x20

    Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Και συμπληρωνω οτι επειδη ειναι ανεμιστηρας, δεν εχω αποτομο σταματημα.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Μήπως, λέω μήπως, σου έχει κολλήσει μια επαφή στον ΚΜ1 και ποιο συγκεκριμένα η επαφή που παίρνει από την F3;.
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

  4. #4
    Το avatar του χρήστη sotron1
    Μέλος
    Όνομα
    Σωτήρης
    Εγγραφή
    Aug 2007
    Περιοχή
    Αθήνα, Περιστέρι.
    Μηνύματα
    112

    Προεπιλογή

    Υπάρχει περίπτωση να είναι φαγωμένη κάποια επαφή περισσότερη από τις άλλες 2, με αποτέλεσμα να πιάνουν στιγμιαία οι 2 φάσεις αντί των 3.
    Εχει συμβεί.

    Λέω και εγώ.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Αυτο ομως δεν μου εξηγει την καμμενη F5. Κινουμαι στον αξονα: αλλαγη ρελε και ανοιγμα+καθαρισμος μοτερ.
    Και εαν δεν λυθει, τοτε ισως καποιο φιλτρο στην τροφοδοσια (τραβηγμενο γιατι τοσα χρονια ετσι δουλευει.)
    Προσπαθω να σκεφτω και τα πιο απιθανα σεναρια γιατι ειναι αμαρτια να χρεωνεται ο ανθρωπος και να μας δουλευει ενα τετοιο μηχανημα!

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    << Αυτο ομως δεν μου εξηγει την καμμενη F5.>>
    Εσένα όχι, μένα ενδεχόμενα ναι.
    Για κοίτα μήπως έχεις προς το παρών κολλημένη την επαφή, και άφησε για αργότερα αυτά.
    << Κινουμαι στον αξονα: αλλαγη ρελε και ανοιγμα+καθαρισμος μοτερ.
    Και εαν δεν λυθει, τοτε ισως καποιο φιλτρο στην τροφοδοσια (τραβηγμενο γιατι τοσα χρονια ετσι δουλευει.)
    >>
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Ηλιας Α για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    αλπινιστης (28-05-12)

  8. #7
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.520

    Προεπιλογή

    γιατι δεν βαζεις καποιον που εχει σχεση με μοτερ και περιελιξεις να σου μετρησει τον ιδιο τον κινητρα για καποια διαρροη ??? το τοι το κανει στο σβυσιμο και οχι στο αναμα ειναι ισως ενα σημαδι οτι το κανει μονο οταν ειναι ζεστο .... ασκησεις επι χαρτου κανουμε τωρα αλλα τελικα ποτε δεν ξερεις
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  9. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    919

    Προεπιλογή

    οταν λες στο σβησιμο τι εννοεις?Δουλευει μια χαρα μεχρι να πατησεις το off? Και το κανει παντα?
    ή 1/10? δες αν εχει καννενα πυκνωτη η φιλτρο στο μοτερ μεσα,Ενδεχωμενως να οφειλεται και σε cosφ και αρμονικες.Εχεις καννενα προχειρο πυκνωτη?

  10. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    γιατι δεν βαζεις καποιον που εχει σχεση με μοτερ και περιελιξεις να σου μετρησει τον ιδιο τον κινητρα για καποια διαρροη ???
    Σακη θα μας τρελανεις??!!! Με φανταζεσαι να σου λεω να πας σε καποιον να σου τσεκαρει τους πυκνωτες??!! Ασε που για τις μετρησεις το γραφω και στο πρωτο post!!
    Σου αναγνωριζω τον τιτλο του πυκνωτολογου, δεν θα τολμουσα να σου πω κατι πανω σε κυκλωματα ηχου (και λοιπα εργαστηριακα), ισα-ισα που σε θεωρω πολυ χρησιμο ανθρωπο (βλ. ΚΑ70 Kenwood) και φυσικα πονταρω στην βοηθεια σου οποτε ασχολουμαι με κατι τετοιο! Και αυτο γιατι, ηλεκτρονικος μεν, αλλα με κυριως αντικειμενο τον αυτοματισμο και τα βιομηχανικα!
    Anyway, thanks για την προσπαθεια, εστω της υποστηριξης, το χιουμορ παντα καλοδεχουμενο και η εκτιμηση μου στις ικανοτητες σου σταθερη! Αλλα οταν μπαινουμε στο βιομηχανικο (και δη σε κουφη βλαβη), αστο στους βιομηχανικους!
    Με εκτιμηση,
    Αλεξανδρος
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη αλπινιστης : 28-05-12 στις 15:30

  11. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Ηλίας
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Τρίπολη
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Αλέξανδρε.
    Δέχομαι πως ένα τροφοδοτικό (*) βλαμένο μπορεί να κάψει μια ασφάλεια, αλλά αυτό που δεν μου κάθεται καλά είναι αυτό << Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.>> μπορείς να με βοηθήσεις να το καταλάβω.

    (*) Τι είδους βλάβη είχε το τροφοδοτικό ( αν το άνοιξες )
    ΠΡΟΣΟΧΗ
    Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
    Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας