Και το σχεδιο:
moter.JPG
F1 F2 F3 10x3.8
F4 F5 5x20
Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.
Και το σχεδιο:
moter.JPG
F1 F2 F3 10x3.8
F4 F5 5x20
Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.
Και συμπληρωνω οτι επειδη ειναι ανεμιστηρας, δεν εχω αποτομο σταματημα.
Μήπως, λέω μήπως, σου έχει κολλήσει μια επαφή στον ΚΜ1 και ποιο συγκεκριμένα η επαφή που παίρνει από την F3;.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις
Υπάρχει περίπτωση να είναι φαγωμένη κάποια επαφή περισσότερη από τις άλλες 2, με αποτέλεσμα να πιάνουν στιγμιαία οι 2 φάσεις αντί των 3.
Εχει συμβεί.
Λέω και εγώ.
Αυτο ομως δεν μου εξηγει την καμμενη F5. Κινουμαι στον αξονα: αλλαγη ρελε και ανοιγμα+καθαρισμος μοτερ.
Και εαν δεν λυθει, τοτε ισως καποιο φιλτρο στην τροφοδοσια (τραβηγμενο γιατι τοσα χρονια ετσι δουλευει.)
Προσπαθω να σκεφτω και τα πιο απιθανα σεναρια γιατι ειναι αμαρτια να χρεωνεται ο ανθρωπος και να μας δουλευει ενα τετοιο μηχανημα!
<< Αυτο ομως δεν μου εξηγει την καμμενη F5.>>
Εσένα όχι, μένα ενδεχόμενα ναι.
Για κοίτα μήπως έχεις προς το παρών κολλημένη την επαφή, και άφησε για αργότερα αυτά.
<< Κινουμαι στον αξονα: αλλαγη ρελε και ανοιγμα+καθαρισμος μοτερ.
Και εαν δεν λυθει, τοτε ισως καποιο φιλτρο στην τροφοδοσια (τραβηγμενο γιατι τοσα χρονια ετσι δουλευει.) >>
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις
αλπινιστης (28-05-12)
γιατι δεν βαζεις καποιον που εχει σχεση με μοτερ και περιελιξεις να σου μετρησει τον ιδιο τον κινητρα για καποια διαρροη ??? το τοι το κανει στο σβυσιμο και οχι στο αναμα ειναι ισως ενα σημαδι οτι το κανει μονο οταν ειναι ζεστο .... ασκησεις επι χαρτου κανουμε τωρα αλλα τελικα ποτε δεν ξερεις
οταν λες στο σβησιμο τι εννοεις?Δουλευει μια χαρα μεχρι να πατησεις το off? Και το κανει παντα?
ή 1/10? δες αν εχει καννενα πυκνωτη η φιλτρο στο μοτερ μεσα,Ενδεχωμενως να οφειλεται και σε cosφ και αρμονικες.Εχεις καννενα προχειρο πυκνωτη?
Σακη θα μας τρελανεις??!!! Με φανταζεσαι να σου λεω να πας σε καποιον να σου τσεκαρει τους πυκνωτες??!! Ασε που για τις μετρησεις το γραφω και στο πρωτο post!!
Σου αναγνωριζω τον τιτλο του πυκνωτολογου, δεν θα τολμουσα να σου πω κατι πανω σε κυκλωματα ηχου (και λοιπα εργαστηριακα), ισα-ισα που σε θεωρω πολυ χρησιμο ανθρωπο (βλ. ΚΑ70 Kenwood) και φυσικα πονταρω στην βοηθεια σου οποτε ασχολουμαι με κατι τετοιο! Και αυτο γιατι, ηλεκτρονικος μεν, αλλα με κυριως αντικειμενο τον αυτοματισμο και τα βιομηχανικα!
Anyway, thanks για την προσπαθεια, εστω της υποστηριξης, το χιουμορ παντα καλοδεχουμενο και η εκτιμηση μου στις ικανοτητες σου σταθερη! Αλλα οταν μπαινουμε στο βιομηχανικο (και δη σε κουφη βλαβη), αστο στους βιομηχανικους!
Με εκτιμηση,
Αλεξανδρος
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη αλπινιστης : 28-05-12 στις 15:30
Αλέξανδρε.
Δέχομαι πως ένα τροφοδοτικό (*) βλαμένο μπορεί να κάψει μια ασφάλεια, αλλά αυτό που δεν μου κάθεται καλά είναι αυτό << Θυμιζω οτι στο σταματημα του μοτερ καιγεται οποια να ναι ανεξαιρετως.>> μπορείς να με βοηθήσεις να το καταλάβω.
(*) Τι είδους βλάβη είχε το τροφοδοτικό ( αν το άνοιξες )
ΠΡΟΣΟΧΗ
Τα αναγραφόμενα από μένα ενδεχομένως να μην είναι σωστά .
Και σωστά να είναι μη προσπαθήσετε να τα υλοποιήσετε αν δεν έχετε τις απαιτούμενες άδειες και γνώσεις