Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Σήφης
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.379

    Προεπιλογή

    Εφόσον η αντίσταση καίγεται μόλις δίνεις τροφοδοσία ,το πιο πιθανών είναι να έχει πρόβλημα το ολοκληρωμένο,όπως λένε και οι φίλοι, xsterg και Δημήτρης , παραπάνω.Κάνε βέβαια και τους ελέγχους που σου προτείνουν.
    Θα σου έλεγα όμως ακόμα ,πρίν αλλάξεις το ολοκληρωμένο,να μετρήσεις τον πυκνωτή 100μf,που συνδέεται με το ένα άκρο της αντίστασης 100ωμ και με το πόδι 15 του ολοκληρωμένου,γιατί αν αυτός είναι βραχυκυκλωμένος ,τότε μάλλον θα έχεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα ( κάψιμο της αντίστασης 100ωμ και της ασφάλειας ).
    Θα σου έλεγα επίσης,να άλλαξεις και όλους τους ηλεκτρολυτικούς πυκνωτές ( οπωσδήποτε τους 5 πυκνωτές μάρκας Rec, γιατί δεν φαίνονται να είναι σε καλή κατάσταση ),όπως και να τσεκάρεις την αντίσταση R20,γιατί μου φαίνεται σαν να έχει αρπάξει (νομίζω ,όπως την βλέπω στη φωτογραφία,ότι είναι λίγο μαυρισμένη ).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ezizu : 27-05-12 στις 23:54

Παρόμοια Θέματα

  1. βλάβη σε tv
    από Ηλιας Α στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-03-10, 00:36
  2. Βλάβη τηλεόρασης
    από alex20 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-01-10, 11:42
  3. LCD 32, Απίστευτη βλάβη
    από trk στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-03-09, 20:48
  4. Βλάβη σε μια Thomson
    από eebabs2000 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-12-08, 22:42

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας