Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 37

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη bchris
    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    115

    Προεπιλογή

    Γιατι δεν δοκιμαζεις ν' ανοιξεις την δικη του μπαταρια και να την επισκευασεις?
    Πιστευω οτι τα στοιχεια της εσωτερικα θα μπορεσεις να τα βρεις σε κανα Γερμανο ή το πολυ-πολυ σε κανα ebay.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον bchris για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:


  3. #2
    Το avatar του χρήστη ikaros1978
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγελης
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    56

    Προεπιλογή

    Εγω σε τετοιες περιπτωσεις καταφευγω σ αυτο.με 23 ευρω καθαρισες για παντα

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ikaros1978 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:


  5. #3
    Το avatar του χρήστη Hulk
    Μέλος
    Όνομα
    Σάββας
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αχαρναί
    Μηνύματα
    30

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ikaros1978 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω σε τετοιες περιπτωσεις καταφευγω σ αυτο.με 23 ευρω καθαρισες για παντα
    Μαλλον η καλυτερη και φθηνοτερη λυση βρεθηκε απο το Βαγγελη!
    Οι μπαταριες μπορει να κοστισουν και παραπανω απο οσο ειχε το
    δραπανακι.

  6. #4
    Το avatar του χρήστη agis68
    Μέλος
    Όνομα
    Αγις
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    ΑθΗΝΑ Πατήσσια
    Μηνύματα
    248

    Προεπιλογή

    αυτού του τύπου τα δράπανα αποροφούν πολλά Amper στη χρήση....εγω εχω ενα τετοιο στο ρευμα 20V και 2A και ισα που γυρνάει....Καποια στιγμή του έδωσα 24V με 4A και δουλεψε...αλλά το φοβήθηκα μη καει.... το δικό μου δεν γραφει στοιχεια για ποσο ρευμα σε A κυρίως χρειάζεται....Περίεχει 7μπαταρίες χωρίς λοιπα στοιχεια...που ειναι ολες για ανακύκλωση....Εχω ενα τροφοδοτικό 18V στα 3A και οταν χρειάζομαι το δράπανο το συνδεω εκεί και παει αρκετά καλά...
    Κρατήστε μια αντίσταση... στους χαλεπους καιρους

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον agis68 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:


  8. #5
    Το avatar του χρήστη ikaros1978
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγελης
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    56

    Προεπιλογή

    και 3 πιστευω οριακα εισαι φιλε Αγι. Μην κοιταμε μονο το ρευμα λειτουργιας αλλα και το ρευμα εκκινησης.Επισης το ρευμα ανεβαινει (σχεδον διπλασιαζεται) οταν το μοτερ σηκωνει φορτιο.ΠΧ οταν τερματιζει η ξυλοβιδα μεσα στο ξυλο.

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον ikaros1978 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Hulk (08-05-12)

  10. #6
    Το avatar του χρήστη Hulk
    Μέλος
    Όνομα
    Σάββας
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αχαρναί
    Μηνύματα
    30

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από bchris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι δεν δοκιμαζεις ν' ανοιξεις την δικη του μπαταρια και να την επισκευασεις?
    Πιστευω οτι τα στοιχεια της εσωτερικα θα μπορεσεις να τα βρεις σε κανα Γερμανο ή το πολυ-πολυ σε κανα ebay.
    Σωστα,οπως λεει και ο Χρηστος αν αποφασισεις να το δουλεψεις με μπαταρια δες και εδω:http://www.batteries.gr/

  11. #7
    Το avatar του χρήστη Τρελος Επιστημονας...
    Μέλος
    Όνομα
    Ορεστης
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    49

    Προεπιλογή

    Ωππππςςς!! Όπως πάντα, άμεση ανταπόκριση!! Σας ευχαριστώ!!

    Αναφορικά με την επισκευή της μπαταρίας με άλλα στοιχεία -αν και μ'αρέσει πολύ η ιδέα- δεν τα έχω και πολύ καλά, μιας και κυκλοφορούν μπαταρίες χαμηλής ποιότητας (και τιμής βέβαια) που στην ουσία δεν αξίζουν ούτε τα λεφτά τους. Αν είναι να πάρω ακριβότερες, στην ουσία δεν συμφέρει. Και επειδή δεν ξέρω και πολλά από ποιότητες κτλ, γι'αυτό κοίταγα τις άλλες λύσεις. Χώρια που δεν το χρησιμοποιώ και πολύ συχνά το δράπανο, άρα είναι και ο παράγοντας χρόνος που επιδρά στις μπαταρίες. Αυτό όμως ίσως το κάνω σε μια μπαταρία ενός bosch 18ν (ni-cd), που πραγματικά είναι εργαλείο! (και κοστίζει προφανώς περισσότερα χρήματα)

    Από την άλλη, δεν ήξερα αυτό που είπε ο Hulk για τις ίδιες τάσεις μπαταριών, οπότε η ιδέα μου αυτή μάλλον απορρίπτεται...

    To τροφοδοτικό του Ίκαρου νομίζω είναι μια χαρά για τη λύση που ψάχνω

  12. #8
    Το avatar του χρήστη ikaros1978
    Μέλος
    Όνομα
    Βαγγελης
    Εγγραφή
    Dec 2007
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    56

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Τρελος Επιστημονας... Εμφάνιση μηνυμάτων

    To τροφοδοτικό του Ίκαρου νομίζω είναι μια χαρά για τη λύση που ψάχνω
    Το μονο κακο που ξεχασα και επιβαλλεται να αναφερω ειναι οτι το τροφοδοτικο ειναι γυμνο.Δηλαδη χρειαζεται καπως να μονωσεις την κλεμα που συνδεεις τουλαχιστον τα 230!Η ακομα καλυτερα ολο αυτο να μπει σε ενα απλο κουτι Οχι να φτιαξουμε το δραπανο και να μας βρουνε ξαπλα!!!!

  13. #9
    Το avatar του χρήστη Τρελος Επιστημονας...
    Μέλος
    Όνομα
    Ορεστης
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    49

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ikaros1978 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι να φτιαξουμε το δραπανο και να μας βρουνε ξαπλα!!!!

    Λεπτομέρειες....

    Το θέμα είναι να ολοκληρώσουμε το πρότζεκτ, τώρα άμα έχουμε και παράπλευρες απώλειες, ε τί να κάνουμε, συμβαίνουν αυτά!!!!!

  14. #10
    Το avatar του χρήστη katmadas
    Μέλος
    Όνομα
    Φανης
    Εγγραφή
    Apr 2006
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    345

    Προεπιλογή

    Να επισκευασεις τις μπαταριες οπως ειπες δεν συμφερει γιατι θα κοστισουν παραπανω απο το δραπανο.
    Η δικιαμου αποψη ειναι να το πας για να ανακυκλωση και εκει που ειναι να δωσεις 23 ευρω για τροφοδοτικο ,δωσε την ανακυκλωση μερικα λεφτακια ακομη και παρε καινουργιο καλυτερο εννοητε....
    Απο οτι ξερω το συγκεκριμενο κανει κοντα στα 30 ευρω.
    Καλοκαιρι ειναι αν ετσι νιωθεις....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ!!!!!!

  15. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον katmadas για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας