Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PanagiotisHlektrlogos Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειναι και κατι το μαγικό η Class D.!!! Απλά παλμική λειτουργία κάνει! και εξομαλύνει με τα φίλτρα την εξοδο!!!
Καλη τυχη.

Αν θες, γραφε εδω την εξελιξη της επισκευης.