Αρχικό μήνυμα από PanagiotisHlektrlogos Δεν ειναι και κατι το μαγικό η Class D.!!! Απλά παλμική λειτουργία κάνει! και εξομαλύνει με τα φίλτρα την εξοδο!!! Καλη τυχη. Αν θες, γραφε εδω την εξελιξη της επισκευης.
Όροι Χρήσης