http://www.fordliatiras.gr/
http://fordliatiras.blogspot.com/
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=62638
Υπάρχουν 10 τύποι ανθρώπων στον κόσμο...Αυτοί που ξέρουν δυαδικό και αυτοί που δεν ξέρουν...
Σε χαμηλή λειτουργια ειναι κανονικα! Αν κατεύει σε 1Ω αρχίζουν τα παρατράγουδα!
Δεν ειναι και κατι το μαγικό η Class D.!!! Απλά παλμική λειτουργία κάνει! και εξομαλύνει με τα φίλτρα την εξοδο!!!
Έχει ο ενισχυτής δυνατότητα να κατέβει στο 1Ω ?? Γιατι αν δεν μπορει να κατέβει εκεί τοτε δεν φταίνε τα fet. επίσης επειδή παίζουν διάφορα, με ποση τάση τον δουλεύεις? με αυτοκινήτου η με ξεχωριστό δυναμό και τσιτωμένη τάση για να βγάλει περισσότερα? οι πυκνωτές στην τροφοδοσία είναι οκ?
Αφότου επισκευαστεί ο ενισχυτής σου,κοίταξε το πιο σημαντικό.....
την ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ, να φροντίσεις να μην μένεις από "ρεύματα".
Είναι κάτι που βλέπω κάθε μέρα σε συστήματα αυτοκινήτων....
Μην περιμένεις να καλύψεις τις τεράστιες ανάγκες ρευμάτων που χρειάζονται τέτοιοι ενισχυτές,με μία μπαταρία εργοστασιακής κατασκευής.
Και δη αν έχεις και άλλον επάνω(που πιθανότατα ....έχεις....)
Προτίμησε κάτι σε jel-cell (stinger),γιατί θα το ξαναπάθεις αυτό.....
Έτσι τα παίρνουν όλοι στα χέρια τα ενισχυτικά.Αλλιώς κατέβασε τα gain από όλους.
(παρεπιπτόντως πέτα του και ένα βολτομετράκι επάνω,
(11-20 ευρώ) να ξέρεις και να σε πιάνει η καρδιά σου στα πόσα "πέφτει" η τάση σου,σε κάθε bassline χεχεχεχε)
Ζητούνται εκρηκτικά,για να "μπω", στη Βουλή.....
Εχει δυνατοτητα να κατεβει στο 1 Ω με ισχυ 2250 βατ. Η ταση ειναι 12βολτ. Στο τσιτωμα δεν πιστευω να αλαξει και πολλα
το τροφοδοτικο του ειναι παλμικο και κοβει το παλμο με μεγαλυτερη τάση! δινει περιπου αν θυμαμαι καλα +/- 55 βόλτ
Λόγω του ότι ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου,κατασκεύασε και τοποθέτησε τη μπαταρία που έχεις αυτή τη στιγμή στο αυτοκίνητό σου,
δεν είχε στο μυαλό του,ότι η κατανάλωση που θα έχει το όχημα θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ,και αυτό γιατί έχει δώσει έμφαση στις καταναλώσεις του ίδιου του αυτοκινήτου και τις περιφερειακές συσκευές-λειτουργίες.
Από τη στιγμή που βάζουμε μία ενεργοβόρα συσκευή (ενισχυτές και όλα τα υπόλοιπα),το φορτίο είναι δυσθεώρητα μεγάλο,με αποτέλεσμα
1ον το δυναμό να προσπαθεί να καλύψει τα "κενά" ισχύος-ρεύματος
2ον η μπαταρία καταστρέφεται πιο σύντομα,λόγω ανεπάρκειας αναπλήρωσης ρευμάτων.
3ον λόγω του ότι τα αυτοκίνητα(τουλάχιστον από το 1997 και μετά) δεν έχουν έναν εγκέφαλο.Έχουν αρκετούς παραπάνω...που χωρίζονται σε ασφάλειας-άνεσης.....
Και φυσικά προτεραιότητα έχουν οι της ασφάλειας (με αποτέλεσμα ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες συσκευές-εγκέφαλοι άνεσης απλά παίρνουν τα ρεύματα ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΎΟΥΝ......
Φαντάσου τώρα ότι έχεις που έχεις λιγότερο ρεύμα διαθέσιμο και τάση,βάζουμε και τους ενισχυτές μας και όλα τα κόλπα μας, οπότε κάποιες συσκευές που είναι καθαρά για διασκέδαση καλούνται με το ελάχιστο ρεύμα-τάση που τους παρέχεται να αντεπεξέλθουν στις εντάσεις που θέλουμε εμείς....
Έτσι φυσικό και επόμενο είναι να !@#$%^ εντελώς τα ενισχυτικά.
Έχω τάση 14,1v σε ρελαντί, και σε κάθε "χτύπημα-μπάσο" βλέπω την απελπιστική τιμή των 10,9v....!!!!
(2 μπαταρίες jel-3 ενισχυτικά) σε 90άρι δυναμό.
Μακάρι να μπορέσω να σε βοηθήσω με τις πληροφορίες και να μην ταλαιπωρηθείς άλλο
Ζητούνται εκρηκτικά,για να "μπω", στη Βουλή.....
PanagiotisHlektrlogos (05-05-12)
Λες αυτό να γίνεται απο την πτωση τασης???
Δηλαδή να προσπαθει το ολοκληρωμενο του τροφοδοτικού να "ανοιξει" τον παλμο για να φτάσει την τάση του ενισχυτη στο επιπεδο που πρέπει και εκεί να μπερδεύει το συστημα?
Σωστή η αποψη σου δεν το είχα σκεφτει αυτό!!!
Κοντολογις θα πρέπει να βαλω παλμογράφο για να δώ το ευρος παλμου και να αρχίζω να μειώνω τάση!!!!! αν το ευρος αυξηθεί μπορεί να μή προλάβουν να κλέισουν τα αντιπαράλληλα FET και να τα σκάει όλα!
Ευχαριστώ πολύ για την επισημανση σου φίλε!!!!
Ετσι όπως τα λές εξηγείται και το ότι δούλεψε στην αρχή κανονικά και μετα οταν ανοιξα ξανά (είχε πέσει η τάση) τίναξε όλα τα fet στον αερα!!!!