Παράθεση Αρχικό μήνυμα από adiavastos.274 Εμφάνιση μηνυμάτων
α ευχαριστώ
Αν δεν το βλεπεις ολοκληρο το αισθητηριο και πρεπει να το τραβηξεις κοιτα μηπως μπορεις να βρεις την ακρη του[οχι αυτη που καταληγει στον θερμοστατη]και να δεσεις μια μισινεζα χονδρη ωστε τραβωντας το παλιο σωληνακι να μεινει μεσα οδηγος η μισινεζα για να τραβηξεις το καινουργιο αισθητηριο στην ιδια θεση.Δεν ισχυει για ολα τα ψυγεια,μπορει να ειναι και πολυ πιο απλο,απλα προσεξε το γιατι μετα θα τρεχεις.