καλησπέρα παίδες
την συγκεκριμένη τηλεόραση μου είπανε ότι την πήγανε για φτιάξιμο κάπου στο Κιλκίς σε κάποιον και μετά από αρκετό καιρό την πήρανε πίσω και πάλη χαλασμένη Έτσι, την έφεραν σε εμένα... κι εγώ έχω κολλήση γιατί είναι αρκετα πειραγμένη στην τροφοδοσία θα ήθελα την βοήθειά σας...
Το πρόβλημά της είναι ότι δεν ανάβει τα 300V τα εχει αλλά από εκεί και πέρα, δεν έχω καμία τάση.( δευτερεύον ) Μήπως κάποιος γνωρίζει από την συγκεκριμένη τν; αυτή με το dvd ενσωματωμένο.




Απάντηση με παράθεση